23.03.2013

RUS SALATASI

                                         RUS SALATASI




                            Merhaba arkadaşlar, hayırlı hafta sonlarınız olsun. Nasılsınız ,iyi misiniz ? Beni soracak olursanız, bu aralar çok yorgunum ama, huzurluyum. Bu günlerde salata türü yemekler yapıyorum. Uzun süre yemeğe vakit ayıramıyorum. Bu gün rus salatası yaptım. Daha önceki yıllarda, mayonezini kendim yapardım. Garnitürlerini, patates,havucu kutu kutu  keser, bezelye ile  haşlardım. Şimdi annemle ben, iki kişi  olduğumuz için fazlası yenmiyor. O nedenle hazır garnitürlerden aldım mayonez de hazır, ikisini karıştırdım. Alın size, rus salatası .Gayet güzel oldu ,tavsiye ederim tembel işi .Bazen temizlik zamanlarında tembellik oluyor, idare edin artık. Bu günlük bu kadar arkadaşlar, hoşça kalın. Başınız sıkıştığında deneyin. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: