21.03.2013

LAHANA SALATASI

                              LAHANA SALATASI


             Merhaba arkadaşlar, nasılsınız ? Yine geç kaldım ama bütün gün nete giremedim, temizlik devam ediyor. Bahar temizliği içimi ferahlatıyor. Daha önce, gözümde büyüyen işleri yaptıkça , huzurlu oluyorum. Nisan ayının ilk günlerinde yolculuk var inşallah. Hem oğlumu, hem ablamı, yeğenlerimi göreceğim. Hepsini çok özledim, şimdiden uçak biletlerimiz alındı bile Lafı daha fazla uzatmadan  bu günkü salatama geçmek istiyorum. Malum diyet devam ediyor. Lahana salatası yaptım, bolca içim kıyıldıkça, sirkeli lahana salatası yiyorum. Yapılışı çok basit Köy pazarından aldığım beyaz lahanayı önce kıydım, sonra yıkadım ve süzdürdüm. Bir kasenin içinde nar ekşisi ve sirkeyi karıştırdım. Ben zeytinyağı eklemedim, siz isterseniz ekleyebilirsiniz. Bu salata sosunu lahanaların üzerine döktüm. Hafif tuzlayıp, karıştırdım. Üzerine pancar turşusu ile süsledim. Afiyet olsun yapacak olanlara...hoşça kalın görüşmek üzere arkadaşlar...
                                                                      AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok: