4.09.2013

YUVARLAK KABAK DOLMASI

                           Etli Yuvarlak Kabak Dolması


   Arkadaşlar, uzunca bir aradan sonra, çok şükür, bloğuma kavuştum. Blog arkadaşlarımı ve sizleri çok özledim. Yaz tatilim, iş güç derken, bir hayli enerjik geçti.Bu arada, yeni bir işe başladım. Buradan reklamını da yapıp, hemen tarifime geçmek istiyorum. Fethiye'den ev alacaklara duyurulur.  Re/max  Avantaj' da Gayrı Menkul danışmanlığına başladım. İstanbul'da kariyer eğitimine katıldım ve Fethiye ye döndüm.  Halen eğitimlerimiz ofiste devam ediyor.
         Gelelim, bu günkü dolma tarifimize. Yeni denemiş olmama rağmen, tadı hiç farklı gelmedi. Çünkü, bildiğimiz kabak dolması, tek farkı, kabakların şekli yuvarlak. Malzemelerimizi hazırlayalım önce :
  • Bir kilogram yuvarlak yeşil kabak
  • 250gr kıyma
  • pirinç
  • maydanoz
  • kuru soğan
  • salça
  • ince bulgur
  • tuz
  • karabiber
  • yemek piştikten sonra üzerine yoğurt
 


 
kıymalı dolma içini her zaman ki gibi hazırlıyoruz. Kabakları yıkayıp oyalım. Hazırladığımız dolma içini kabakların içine dolduralım. Suyunu, yağını ve salçasını ekleyelim ve kapağı kapalı bir şekilde pişirelim.



Kabaklar yumuşayana kadar salçalı su ile pişirelim. Sıvı yağı üzerine dökelim. Dere otlu yoğurdumuzu da üzerine dökelim. Bu günlük bu kadar. Afiyet olsun.
Görüşmek üzere.... Hoşça kalın...

6 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

ellerinize sağğlıkk..:)
çok sewerimm.
yorum ayarlarından kelime doğrulamayı kaldırsanız sizn için çok daha iyi olacaktır.
sevgilerimle..:)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Ayşegül hanım kaldırdım :)

Adsız dedi ki...

YEMEK TARİFİ BLOĞU OLANLARA MÜJDE
Yemek bloglarının tanıtım ve paylaşım yapabileceği BU BENİM TARİFİM sayfası hizmetinizde.
- Yemek bloglarına sayfada paylaşım ve tanıtım yetkisi verilecek.
- Paylaşımlar mutlaka kendilerine ait blog/bloglardan olacak. Başkasına ait bloglardan paylaşım yapılamayacak. Bu şekilde hareket edenlerin paylaşım yetkisi alınacak.
- Paylaşımlar sayfanın sıkıcı olmaması ve paylaşım bombardımanı olmaması açısından belirli bir sayıda olacak.
-Siz de tariflerinizin geniş kitlelere ulaşmasını istiyorsanız sayfamızda yerinizi alın.
İlgilenirseniz mail yada mesaj atabilirsiniz.
mail: tmyemek@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Teşekkürler

Ev Yemekleri dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel olmuş...
yumurtalı kabak tarifi bu da benim tarifim :)

Ev Yemekleri dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel olmuş...
yumurtalı kabak tarifi bu da benim tarifim :)