23.05.2013

ISPANAKLI RULO BÖREK

                             RULO BÖREK ( ISPANAKLI )

   

             Herkese merhabalar diyorum. Dün, nazar erdirdim havaya, bu gün Fethiye'de güneş bulutların arasında. Olsun yeter ki bizim moralimiz düzgün olsun. Bu gün yemek tarifimden ziyade çayın yanında, tam ikindi kahvaltısı için, börek yaptım. Çok kolay, yapılışı basit bir börek. İşte tarifi önce malzemelerimiz :
  • 4-5 yufka
  • yarım kilo ıspanak
  • yarım kalıp peynir
  • 2 yumurta
  • sıvı yağ


      Yufkayı masada açıp, dörde bölelim. Ispanaklı peynir harcını paylaştıralım. Sigara böreği gibi saralım ve yuvarlayarak bir tepsiye dizelim. Ayrı bir kasede yumurta ve sıvı yağı çırpalım. Yağın ölçüsünü vermedim. Kendinize bırakıyorum. Sardığımız börekleri bu karışıma batırıp ,tepsiye dizelim. Kızgın fırında pişirelim.

                         Böreğimiz kızarınca fırından çıkaralım. Servise hazır, afiyet olsun.


     

Hiç yorum yok: