25.02.2013

Doğum günü pastam

DOĞUM GÜNÜ PASTAM (PRATİK)



MUTFAKTA MUTLUYUM
 

                Merhaba arkadaşlar ,bu gün sizlere doğum günümde pratik yaptığım doğum günü pastamdan bahsetmek istiyorum. Bu sene, yarım yüz yıl, yani elli yaşıma girdiğimi, daha önce bahsetmiştim.Hiç bir fark yok, hayat devam ediyor. Belki beden yaş alıyor ama ruhlar genç kalıyor. Ben hiç fark hissetmiyorum. Her neyse, belki de yaşlanmak istemiyorumdur. Şimdi gelelim pastaya oğlum gelecek diye, bir taraftan yemek, bir taraftan hazırlık yapıyorum. Pastamı da önceden hazırlamak istedim, hatta araya sıkıştırdım diyebilirim. Hazır pasta tabanlarından aldım. Bu bana yakışmayacak bir hareket ama, zamanım dar olduğu için bu yola baş vurdum. Hepiniz biliyorsunuzdur aslında pasta tabanlarıyla pasta yapmak çok kolay ve pratik. Bilmeyen arkadaşlar için de biraz bahsedeyim.
                                                          MUTFAKTA MUTLUYUM


Tabanları sütlü  nescafeyle   ıslattım ,bir tarafta da kakaolu puding hazırladım. Meyveleri  hazırladım ve kararmaması için limonlu suyun içine attım. Pudingi katların arasına sürdüm ,dilimlediğim meyveleri yerleştirdim. Tabanı üzerine kapattım. Bol pudingle sıvadım ve yine dilimlediğim meyve dilimleriyle süsledim. Pasta kalıbıyla üzeri kapalı bir şekilde buzdolabında bir gece beklerse  daha lezzetli oluyor. Tadı çok nefis ve hafifti. Canınız pasta istediğinde kısa sürede yapmak için çok ideal bir tarif. Tavsiye ederim. Afiyet olsun.

                                 
                                                                AFİYET OLSUN
 
 


Hiç yorum yok: