17.05.2013

ÇİKOLATA PARÇACIKLI MUFFİNLER

                   MUFFİNLER ( ÇİKOLATA PARÇACIKLI )


 

                            Arkadaşlar  merhabalar nasılsınız, iyi misiniz ?  Bu gün bir değişiklik yaptım, beş çayına bir şeyler yapayım dedim. Hep yemek tarifleri veriyorum. Diyetim olduğu için hamur işi pasta yapamıyorum. Bu gün kaçamak yaptım.




           Önce çaylarınızı hazırlayın, çünkü yapılışı çok basit ve kısa sürüyor. Bu gün markete gittiğimde, Dr. Oetker 'in  kutu içinde  big  muffin  kutularını gördüm . İlk defa,   bu toz karışımları denedim, sonuç hiç de fena olmadı. Eve gelir gelmez, kutudaki tarife göre fırını 200 derecede ısıttım. Tozu çırpma kasesine döktüm. Bir yumurta , sıvı yağ ve suyunu ilave ederek çırptım. Kalıpları içinden çıkıyor. İki yemek kaşığı yardımıyla kalıplara paylaştırdım. Fırında 20 dakika pişirdim.


                Fırından çıkmış hali ... afiyet olsun
   

Hiç yorum yok: